»Vsak naj si sam poskuša predstavljati, kako se bi se v takšnem položaju počutil. Od učenca se pričakuje, da bo sledil pouku, hkrati naj bi se, kolikor se le da, pouk prilagajal njemu. Kaj pa vsi drugi učenci?«
»Želeli bi si, da bi bili učenci v šolskih klopeh, saj je jasno, da učenje na daljavo ne more nadomestiti pouka v razredu, fizične razlage učitelja, neposrednega socialnega stika in podobnih prvin, ki sestavljajo pouk.«
»To nakazuje, da moramo imeti v našem šolskem sistemu različne načine ugotavljanja znanja učencev, ki so osnova za resne ukrepe, ki jih je treba potem izpeljati na ravni posamezne šole in šolskega sistema.«
»Nekako je v načrtu, da se bodo v bistvu najbolj hrupna, najbolj moteča dela izvedla do začetka pouka v letošnjem novem šolskem letu. Celoten projekt pa še do naslednjega šolskega leta, ko bomo skupaj z učenci in učitelji že uporabljali nove prostore.«
»Že tretje šolsko leto izvajamo dopolnilni pouk iz srbskega jezika, rezultati so dobri. Učencev je tam med 15 in 20, pričakujemo, da jih bo toliko tudi za bosanski jezik, da se bodo prijavili in hodili.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju